Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

НавіныRSS

Продаж білетаў праз Інтэрнэт, аплата праезду ТТА і ўкараненне шматмоўных тэрміналаў. Беларуская чыгунка працягвае развіццё электронных каналаў афармлення праязных дакументаў

Беларуская чыгунка надае вялікую ўвагу развіццю безнаяўных разлікаў пры аплаце паслуг чыгуначнага транспарту. За 4 месяцы 2018 года на сайце БЧ было аформлена больш за 800 тыс. электронных білетаў, што на 24% больш, чым за аналагічны перыяд 2017 года. Павелічэнню продажу праязных дакументаў праз Інтэрнэт садзейнічае праводзімая Беларускай чыгункай работа па ўдасканаленні сістэмы продажу.

Удзельная вага продажу білетаў праз Інтэрнэт (ад агульнай колькасці праязных дакументаў, аформленых праз АСК «Экспрэс» у білетных касах БЧ) у красавіку 2018 года склаў 21,3%.

Па-ранейшаму карыстаецца попытам у пасажыраў паслуга куплі білетаў праз плацежна-даведачныя тэрміналы самаабслугоўвання. Так, з іх выкарыстаннем за студзень—апрель 2018 года рэалізавана 348,8 тыс. білетаў. Трэба адзначыць, што сёння на БЧ працуе 85 тэрміналаў самаабслугоўвання. У мінулым годзе на іх была ўсталяваная новая версія праграмнага забеспячэння, якая дазваляе асобам дасягнулі пенсіённага ўзросту з 1 мая па 30 верасня набываць з выкарыстаннем тэрміналаў самаабслугоўвання льготныя праязныя дакументы (білеты). Да канца 2018 года плануецца ўкараніць 26 шматмоўных тэрміналаў самаабслугоўвання з купюра- і манетапрыёмнікамі.

Чытаць далей…